Начало Полезно WebProBulgaria

 

Уеб дизайн

 

° Електронен магазин
° Онлайн директория
° Фирмен сайт
° Флаш уеб сайт
° Корпоративен сайт

Онлайн реклама

 

° Текстови връзки
° Банери
° Видео реклама
° Флаш и гиф анимации
° Реклама в javascript

Интернет маркетинг

 

° Социални мрежи
° Реклама
° Оптимизиране
° Анализиране
° Поддръжка и обслужване

Seo оптимизация

 

° Изграждане на съдържание
° Редактиране на мета
° Анализ и оптимизиране
° Реклама
° Топ позиции

boat

Oh snap! We just showed you a modal..

Because we can

Cool huh? Ok, enough teasing around..

Go to our W3.CSS Tutorial to learn more!

Изработка на уеб сайтове
/ webprobulgaria.com / webprobulgaria.co.uk / webproeurope.com / webprobulgaria.it /

Без обърквания в подбора на ключовите думи

Според правилата на SEО оптимизацията, всеки собственик на сайт се стреми да намери релевантни ключови думи, за да подобри ранга на сайта си. Възможността за добро класиране само с една дума не е много голяма. И все пак, ако някой успее да се изкачи в резултатите, благодарение на няколко единични думи, това вероятно няма да е тактика за SEO оптимизация, която е в състояние да предизвика много трафик.

Повечето изследователи, които използват търсения за единични ключови думи, подлагат избора си на голямо пресяване. Това не винаги е много добра практика по отношение на SEO оптимизацията. Освен това, практиката показва, че прекалено силно отсяване може да се направи и по отношение на фразите. Причината за това се крие в опита на изследователите на ключови думи. Те се опитват да намерят специфични ключови думи, които най-точно да описват определена ниша от индустрията. Повечето интернет потребители кликват директно на първия резултат без дори да поглеждат източника на информацията.

 

Общуването

Някои специалисти, които се занимават със SEO оптимизация спорят, заради факта, че дори да има малко разговори, то те ще бъдат важни. Това е наистина много важно за успешната стратегия за SEO оптимизация. Вероятно това е истина, но всеки собственик на сайт трябва да се запита на каква цена идват тези разговори. Изследването на ключовите думи трябва да се сведе до възвръщането на инвестициите. В случай, че стратегията за SEO оптимизацията на един сайт се основава на използването на ключови думи, само заради възможностите им да постигнат висок ранг, то това вероятно ще има неприятни резултати. Похарчените пари няма да се доближат да резултатите на възвръщаемостта.

 

Broad Phrases насочване

Насочването на фрази, като част от стратегията за SEO оптимизация, може да се окаже по-трудна работа, отколкото си представяте. Фразите от две или три думи все пак могат да бъдат недостатъчно ясни. Те могат да послужат на интернет потребителите, които са наясно точно какво търсят.

 

Изследването за ключови думи

Изследването на ключови думи, които да послужат за целите на SEO оптимизацията, трябва да се прави с ясна цел. Компаниите, които провеждат проучване и завземат думи, които не са им потребни, могат да бъдат санкционирани.

 

В такива ситуации всеки специалист, който се занимава активно със SEO оптимизация, може да ви посъветва да използвате търсачката на Google. В случай, че по тази ключова дума се появяват компании, които имат релевантна на вашата дейност, то тя може да се използва. В ситуация, в която няма съвпадение, трябва да се отбележи, че това е ключова дума, която трябва да се оттегли от стратегията за SEO оптимизация.

 

Изследването на ключовите думи за подобряване на процесите на SEO оптимизацията е дълъг и доста труден процес. Задачата се затруднява допълнително, когато става дума за начинаещи изследователи. Ключовите думи са поле, което изисква наистина много опит и добро познаване на потребителското поведение. От друга страна, специалистите, които работят ежедневно с Google, знаят какви са оптималните условия, на които трябва да отговарят ключовите думи. Това е процес на работа, чийто конкретни действия изискват месеци, ако не и години за усъвършенстване.

 



Преводи

/ Английски език / Руски език / Немски език / Френски език / Испански език / Италиянски език / Турски език / Чешки език / Македонски език / Сръбски език / Румънски език / Гръцки език / Полски език / Нидерландски език / Фински език / Датски език / Норвежки език / Словенски език / Унгарски език / Латвийски език / Хърватски език / Литовски език / Още връзки /

Маркетинг в социалните мрежи и Оптимизация. Онлайн маркетинг

www.BG-WEBPRO.free.bg

<